Saturday, April 24, 2010

sehari selepas habis exam...

radioterapi~~~ lalalalaaaaaa....
apa ni??
radioterapi=exam sa terakhir subjek radioterapi...
hohohoho....


lpas saja habis exam ni,
terus berkemas sekemas kemasnya... heheeee...
patah pinggang jga angkat barang2 yg berat 2... (mcm mana la mau bawa balik nti barang2 2,.. huhuhu..)


malam 2, kmi pg stimbut...
hok2hok... gila kenyang + penat = ngantuk eh!!..
rm17... berbaloi la juga setelah penat study n mengangkat barang....


keesokan harinya, sa bangun, rmmate sa suda xda?? huhuhu....
mana dia pg??? hilang?? kena culik??? atau tertinggal d tmpat stimbut smlam???
rupanya dia suda pulang KL... tinggal ikan emas lagi d bilik yg masi bernyawa dgn saya...


punya boring tingal sorg2 di bilik... 2la sebab saya xmau bilik single(hahahaaa)
satu lagi, sbab saya penakut.. heheheheheeee.....
klau tinggal sorg2 siok tuk fokus study, tapi utk hidup,... xbleh.... hahahaaa


lalu saya kol la mum n dad... habis kdtku rm9.31 sen.....
berbaloi la juga,.. kol mama sma bapa juga.. heheheee...
klau kol org atau bf ka,... tiapaya buang duit,,... biar dorg kol smpai mcm 2... hahah....
kejam jga tu.. heeee,.. tida la ba,... bukan kejam,... tnggu la sa keja n ada duit sndri k, nti sa kol kamu smpai rm10.... hahahhaaaa....


saya sedih sbenarnya, sbab bnyak kwan2 sa yg akan grade,.. saya?? saya belum lagi..
maC ada subjek yg xhabis,.. jadi xbleh grade lagi la....
saya mau kerjaaa... huhuhuuuu......
panat suda saya study ni..... saya akan cuba tuk habiskan smuanya sem depan...
berjanji pada diri sndri yg saya boleh....
tuk diri sndri... heheheeee....

No comments: