Sunday, May 18, 2014

Malam sunyi tidak bersuara~

Sabtu memang hari cuti bagi ku..ngeeee.. Besh besh...
Tpi semenjak dua menjak ni hari sabtu mcm tidak bermakna sbab saya tidak pernah jumpa hari sabtu...
Mana pgnya hari sabtu.. Hilang!! huuuu...

Bukan hilang tapi saya penuhi hari sabtu dengan tidur... tidur sepanjang hari... Kenapa boleh tidur sepanjang hari? ya.. Hobi saya tidur.. tpi yg ni mimang tidak normal.. huuu..
Setiap hari saya menunggu hari Sabtu dan Ahad semata-mata untuk tidur. Fikir punya fikir,... Ya, salahkn kerja yg stress. huhu.. Cm komplen keja pla.. hmmm...

Org kata klau slalu komplen keja ni ada beberapa sebab:-

1) Terikut - ikut kawan komplen
2) Kurang Kasih Sayang
3) Tidak cukup smbayang
4) Gol tidak kuat

Yg No 1 tu mimang tulak jauh2 lh... sbab slalunya saya yg dulu2an komplen.. haha..
Yg No 2 tu sa rasa bekait dg yg No 3.. n yg No 4 berlaku bila yg No 2 n No 3 tidak wujud atau samar2 kewujudannya... Tapi tidak dapat dipastikan kebenarannya sbab bila benda -ve ni kebanyakan penolakan akan berlaku.. smua mau ckp perfect.. Tapi tidak apa.. Masih ada pilihan..

Aku yg ingin terbang tapi tidak bersayap... Mencari sayap atau start membina sayap? Smpi skrg tidak ada jawapannya...

No comments: