Tuesday, October 20, 2009

TEST LAGI, LAGI2 TEST

di minggu study week ini, tertransform plak jadi minggu test week.....
minggu ni saya ada 2test, 3assgnmt dan 1public speaking~~~ penat la plak...
tapi kwan2 saya lagi hebat ada 4test dalam satu minggu di minggu stdy week plak 2...

sa mau post lagu la.....

bru mau post lagu THE CLIMB!!~~
skali xjadi,.. sbab tekejut!!!
knapa KRP lagi??? knapa??*tekejut mengalir2 air mata*

final exam utk adv electronic diadakan di dewan KRP... *ulang2 ayat msk d telinga ni*
mcm xpcya la plak...

huhuhu,... sbenarnya bukan apa pn,.. tapi sa trauma final exam d dewan KRP~~
dewan kolej kediaman saya,.. jarak dr bilik 150m sahaja,.. tapi saya takut utk exam d sana lagi....

alasan terbesar ialah,.. setiap kali ambik exam d sana, cnfrm UM!!
jadi, kesimpulannya jgn ambik exam d sna lagi...
tapi, akhirnya d sana juga,..

harap exam ni bleh lepas la, exam d tmpat yg sma,....
KEPADA ADVANCE ELECTRONIC!!! WALAUPN KO PNYA FINAL EXAM DI KRP JUGA!! TEMPAT PALING XBGS TUK SYA AMBIK EXAM!! SAYA AKAN PASTIKAN, YG KO XAKAN UM LAGI!!!
SAYA AKAN PASTIKAN!!!
eh,.. yakin dan semangat la plak... hehhe,... *bagus utk kesihatan* dan *aksi ini boleh ditiru*

No comments: